فرانسوا لوگو امروز تغییراتی را در کابینه خود اعلام کرد. طی این تغییرات، ژان بوله، وزیر کار کبک، جایگزین نادین ژیرو، وزیر مهاجرت کبک خواهد شد که مدتی است به دلیل مشکلات سلامتی از کار بازمانده است.

ژیرو به توصیه پزشکان مجبور است تا باقی مانده دوره خدمت خود در دولت را با برنامه کاری سبک‌تری به اتمام برساند، پیش‌آمدی که فرانسوا لوگو را مجبور کرد تا امروز مسئولیت این وزارت را رسما به ژان بوله بسپرد. بوله با حفظ سمت در وزارت کار نیز باقی خواهد ماند.

نادین ژیرو در ژوئن سال گذشته وزارت مهاجرت را بر عهده گرفت تا سیمون ژولن برت به وزارت دادگستری نقل مکان کند. آغاز کار ژیرو به عنوان وزیر مهاجرت با اعتراض گسترده نسبت به تغییر مسیر مهاجرتی PEQ همزمان بود، اعتراضاتی که نهایتا به عقب‌نشینی دولت و پذیرش استثنا در شرایط استفاده از این مسیر محبوب مهاجرتی برای فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۲۰ انجامید. تغییرات در این مسیر مهاجرتی پس از آن با اصلاحات جزئی اجرایی شد.

تغییر در کابینه دولت کبک

پیچیدگی های فراوان مهاجرت به کانادا به گونه ای است که بهترین و مطمئن ترین راه جهت اخذ آن، دریافت مشاوره از مجرب ترین افراد می باشد. همین حالا می توانید برای تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت اقدام نمائید تا موسسه فراز مهاجر (CiO) راهنمای شما در این مسیر باشد.