نظرسنجی جدید موسسه Environics نشان می‌دهد که با وجود پاندمی کرونا، اکثریت کانادایی‌ها همچنان دیدگاه‌های مثبتی در مورد جنبه‌های کلیدی مهاجرت دارند.

موسسه Environics بین ۷ تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ با ۲۰۰۰ کانادایی مصاحبه تلفنی انجام داد تا دریابد آیا دیدگاه آنها در مورد مهاجرت و پناهندگان در طول سال گذشته تغییر کرده است یا خیر.

بر اساس یافته‌های موسسه تحقیقات و نظرسنجی Focus Canada، دیدگاه‌ کانادایی‌ها در مورد مهاجرت و پناهندگان در ۱۲ ماه گذشته ثابت بوده است.

در این نظرسنجی آمده است: اکثریت واضح از سطوح فعلی مهاجرت حمایت می‌کنند، مهاجران را برای اقتصاد کانادا مفید می‌دانند و معتقدند که برای رشد جمعیت کشور مهم هستند.

این گزارش در زمانی ارائه می شود که کانادا در حال عبور از مرحله بحرانی فعلی کرونا است. مسائل مهاجرت در این مدت تا حدودی به حاشیه رفته، اما شروع به ظهور مجدد کرده است.

اهداف این نظرسنجی برای درک این موضوع بود که چگونه چالش‌ها و استرس‌های سال گذشته بر ظرفیت کانادایی‌ها برای گشودن دربها به روی دیگران تأثیر گذاشته است.

حمایت کانادایی ها از برنامه های مهاجرتی

پیچیدگی های فراوان مهاجرت به کانادا به گونه ای است که بهترین و مطمئن ترین راه جهت اخذ آن، دریافت مشاوره از مجرب ترین افراد می باشد. همین حالا می توانید برای تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت اقدام نمائید تا موسسه فراز مهاجر (CiO) راهنمای شما در این مسیر باشد.