جدیدترین قرعه کشی آلبرتا در 1۴ دسامبر 2021 که دومین قرعه کشی کوچک سال و دارای دومین جایگاه به لحاظ بالا بودن CRS بود برگزار شد.

آلبرتا در این قرعه کشی از 150  نامزد اکسپرس انتری دعوت کرد تا درخواست خود را برای نامزدی استانی ارائه دهند. با توجه به اینکه در اکثر قرعه کشی های امسال آلبرتا از بیش از ۲۰۰ نفر دعوت به عمل آمد این یکی از کوچک ترین قرعه کشی ها محسوب می شود، امتیاز در نظر گرفته شده برای این قرعه کشی ۳۵1 بود.

جریان اکسپرس انتری آلبرتا یک برنامه ارتقا یافته استانی است که به دولت های استانی این اجازه را می دهد تا فهرست نامزدهای اکسپرس انتری دولت فدرال را مشاهده کرده و از میان آن ها افرادی را که واجد شرایط برنامه های استانی هستند انتخاب کند.

اداره مهاجرت کانادا محدودیت هایی را برای تعداد نامزدهای مهاجرتی آلبرتا در هر سال تعیین می کند به همین دلیل در سال ۲۰۲۱ آلبرتا تنها مجاز به ارائه ی ۶۲۵۰ دعوتنامه بوده است و تا کنون ۶۰۹۴ دعوتنامه صادر کرده است.

پیچیدگی های فراوان مهاجرت به کانادا به گونه ای است که بهترین و مطمئن ترین راه جهت اخذ آن، دریافت مشاوره از مجرب ترین افراد می باشد. همین حالا می توانید برای تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت اقدام نمائید تا موسسه فراز مهاجر (CiO) راهنمای شما در این مسیر باشد.