جدیدترین اکسپرس اینتری انتخاب استانی پذیرش 209 در تاریخ 10 نوامبر 2021 برای جذب متقاضیان مهاجرت به کانادا برگزار گردید و دولت کانادا برای 775 متقاضی برنامه اکسپرس انتری مختص برنامه انتخاب استانی دعوتنامه صادر کرد.

این افراد می توانند با استفاده از این دعوتنامه فرآیند کسب اقامت دائم کانادا خود را شروع کنند. مسیر انتخاب استانی یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری می باشد.

حداقل نمره قبولی در این دوره 685 بود. تا این تاریخ مجموع کل افرادی که موفق به دریافت دعوتنامه شده اند 111,950 نفر می باشد.

در این دوره هم، دولت فدرال از قاعده tie-break استفاده کرده بود. بدین معنی که ساعت مشخصی را برای تعیین صف الویت بندی تشکیل داده بودند.  زمان و تاریخ این دوره راس ساعت 20:05:46 تاریخ 12 آگوست 2021 به وقت استاندارد UTC درنظر گرفته شده بود. متقاضیانی که موفق شده اند تا راس ساعت و تاریخ موردنظر، حداقل 685 و به بالا را کسب کرده اند در صف انتظار برای اعمال الویت بندی قرار گرفتند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند از روش های تحصیلی و کار در کانادا و یا انتخاب شدن در یک سیستم استانی امتیازاتی را به مجموع امتیازهای قبلی خود اضافه کنند و شانس خود را برای انتخاب شدن در دوره های بعدی افزایش دهند.

پذیرش اکسپرس اینتری شماره 209

پیچیدگی های فراوان مهاجرت به کانادا به گونه ای است که بهترین و مطمئن ترین راه جهت اخذ آن، دریافت مشاوره از مجرب ترین افراد می باشد. همین حالا می توانید برای تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت اقدام نمائید تا موسسه فراز مهاجر (CiO) راهنمای شما در این مسیر باشد.