کبک از 33 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد تا در 11 نوامبر برای اقامت دائم خود در این استان درخواست دهند.

این اولین دور دعوت‌نامه‌هایی است که در این ماه تحت برنامه نیروی ماهر کبک (QSWP) برگزار می‌شود.

برنامه نیروی ماهر کبک چیست؟
برنامه نیروی ماهر کبک برای نیروهای کاری ماهری است که احتمال می رود بتوانند به اقتصادی این استان کمک کنند. این برنامه در میان نیروهای ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی که مایل به مهاجرت دائمی به کبک برای کار هستند، محبوب است. افراد انتخاب شده حداکثر 60 روز فرصت دارند درخواست خود را ارسال کنند و هزینه های دولتی مربوطه را پرداخت کنند. کبک قصد دارد درخواست‌های کامل را ظرف 6 ماه، از تاریخی که تمام اطلاعات مورد نیاز را دریافت کرده است، پردازش کند. این شامل تمام فرم ها و اسناد می شود.

در صورت موفقیت، متقاضیان گواهی موافقت کبکی را دریافت خواهند کرد. سپس می توانند از این سند برای درخواست اقامت دائم به دولت فدرال کانادا استفاده کنند. کسانی که مایل به اقامت در کبک هستند، تحت سیستم متفاوتی نسبت به متقاضیانی که می خواهند در جای دیگری در کانادا مستقر شوند، ارزیابی می شوند. برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان مدیریت می شود و از برنامه های فدرال کانادا متمایز است.

صدور دعوتنامه در برنامه آریما کبک

پیچیدگی های فراوان مهاجرت به کانادا به گونه ای است که بهترین و مطمئن ترین راه جهت اخذ آن، دریافت مشاوره از مجرب ترین افراد می باشد. همین حالا می توانید برای تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت اقدام نمائید تا موسسه فراز مهاجر (CiO) راهنمای شما در این مسیر باشد.